τοῦ Δημ. Κ. Ἀναγνώστου, Θεολόγου
Ο σπουδαίος Σέρβος Θεολόγος Νικόλαος Βελιμίροβιτς (Επίσκοπος Αχρίδος με τεράστια μόρφωση θύραθεν και θεολογική, ο οποίος λόγω της δράσεώς του εγκλείστηκε επί τριετία στο στρατόπεδο Νταχάου από το Ναζιστικό καθεστώς, κατά την περίοδο του Β’ Π. Π.), αποκάλεσε την Ευρώπη «Λευκή Δαιμονία». Προέβλεψε, επίσης, πως η πανίσχυρη Ευρώπη σύντομα θα γίνει συντρίμμια, λόγω αυτών των επιλογών της.
Ο Γέροντας δε των Καθηγητών μας στη Θεολογική Σχολή Βελιγραδίου και Καθηγητής ο ίδιος της Δογματικής Ιουστίνος Πόποβιτς (+1979) σημείωνε για την Ευρώπη :
«Ο homo europaeicus έπρεπε κατ’ ανάγκην να τρελλαθεί στο τέλος του πολιτισμού του· ο Θεοκτόνος ήταν αδύνατο να μη γίνει αυτοκτόνος. Η Wille zur Macht (Θέληση για δύναμη) μεταβλήθηκε σε Wille zur Nacht (Θέληση για νύχτα).
Νύχτα, βαριά νύχτα έχει καλύψει την Ευρώπη. Γκρεμίζονται τα είδωλα της Ευρώπης και δεν είναι πολύ μακριά η μέρα, κατά την οποία δεν θα μείνει ούτε πέτρα επάνω στην πέτρα από την κουλτούρα και τον πολιτισμό της Ευρώπης, με τους οποίους αυτή ανήγειρε πόλεις και κατέστρεφε ψυχές, θεοποιούσε τα κτίσματα και απέρριπτε τον Κτίστη.
Άδειασε ο ουρανός, διότι ο Θεός δεν είναι μέσα του. Άδειασε η γη, διότι δεν έχει επάνω της αθάνατη ψυχή. Ο ευρωπαϊκός πολιτισμός έκανε τους δούλους του νεκροταφείο. Και αυτός ο ίδιος έγινε νεκροταφείο. «Θέλω να πάω στην Ευρώπη», δηλώνει ο Ντοστογιέφσκι, «και γνωρίζω ότι πηγαίνω σε νεκροταφείο…»!
Όλα τα ανωτέρω ήρθαν στη σκέψη μας πληροφορούμενοι ότι ο παλαιότερα ελαφρύς και διασκεδαστικός μουσικός διαγωνισμός της Ευρώπης, η Eurovision, τον οποίο παρακολουθούν παγκοσμίως εκατομμύρια τηλεθεατές έφθασε σταδιακά στο έσχατο κατάντημα – μετά την επί έτη προβολή όλων των διαστροφών της ερωτικής επιθυμίας του ανθρώπου, ως δήθεν αποδοχή της διαφορετικότητας και προστασία των δήθεν ανθρωπίνων δικαιωμάτων – να συμπεριλαμβάνει ως διαγωνιζόμενο τραγούδι την παρουσίαση και προβολή εικόνων και στοιχείων σατανισμού και μαύρης μαγείας!
Πρόκειται για τη συμμετοχή της Ιρλανδίας που κυριολεκτικά άφησε άφωνους και ενόχλησε και τους πλέον αδιάφορους και αφελείς τηλεθεατές του διαγωνισμού. Σέ μιά Σκηνή που είχε σχήμα σταυρού (!) διαμορφώθηκε κύκλος με αναμμένα κεριά εντός του οποίου σχηματίστηκε η πεντάλφα, ενώ η (;) τραγουδίστρια και ο χορευτής είχαν δαιμονικές μορφές. Όπως πληροφορηθήκαμε, το περιεχόμενο των στίχων του τραγουδιού αφορούσε στα «δικαιώματα» της λεγομένης ΛΟΑΤΚΙ κοινότητος.
Αυτή η Ευρώπη, διότι υπάρχουν ευθύνες ακόμη και πολιτικές γι’ αυτή την κατάντια, είναι καταδικασμένη να αυτοκαταστραφεί. Δεν έχει τίποτε να δώσει στους λαούς της και αποτελεί ό,τι χειρότερο για όσους προσκαλεί να την ακολουθήσουν ή να συνεργαστούν μαζί της. Μια λέξη και μόνον αρμόζει στο χθεσινό απαίσιο θέαμα και ακρόαμα: ΑΙΣΧΟΣ!